Metro, het grootste gratis dagblad van Nederland en het tweede landelijke dagblad, bericht op zowel haar site als in de papieren krant over zaken van JBL&G. Lees hieronder wat de krant over ons plaatste.
Door politiehond gebeten Feyenoordfan wil geld zien
Metro: ‘Hondeneigenaar moet verplicht WA-verzekering’
De Metro interviewt Stefanie du Maine, eigenaar van JBL&G, over het ontbreken van een verplichte WA-verzekering voor hondeneigenaren. Ook komt een cliënt van JBL&G aan het woord.
Metro schrijft over de dringende oproep van JBL&G om een aansprakelijkheidsverzekering voor hondenbezitters verplicht te maken. Want, zo stelt JBL&G, honden kunnen voor nare ongevallen zorgen. Ongevallen waarbij de schade vergoed moet worden en vaak is het nog maar de vraag of de aansprakelijke over de middelen beschikt om hieraan tegemoet te komen. Naar aanleiding hiervan interviewt Metro een vrouw die een aantal maanden geleden het slachtoffer werd van een hondenbeet. Zonder supervisie stapte ze in een hondenren in en werd daar aangevallen door twee dieren. Ze raakte gewond, was tijdelijk arbeidsongeschikt en moest naar een psycholoog om het trauma te verwerken. Tot op heden heeft ze nog geen schadevergoeding ontvangen. JBL&G vertegenwoordigt haar belangen.
Metro: Meer slachtoffers gladde vloer Ziggo Dome
De Metro interviewt JBL&G over de Ziggo Dome zaak.
In dit artikel blijkt ook dat er nog veel meer mensen het slachtoffer geworden zijn van de gladde vloer. Ook deze mensen staat JBL&G bij met juridische hulp. Anna is een van de slachtoffers, al heeft ze nog geen contact gemaakt met een letselschadejurist. Door het uitglijden op de vloer schoot haar knie uit de kom, waarna ze in het gips moest en nog lang moest revalideren. Ze maakte kosten voor hulpmiddelen, fysiotherapie en een sportschoolabonnement om haar nu blijvend verzwakte knie wat sterker te maken.
Bijtgrage Fikkie vaak niet verzekerd
Hierboven werd deze zaak al in de papieren versie van de krant besproken, maar ook op Metro Online stond een artikel over onze cliënte die behoorlijke letselschade opliep door hondenbeten. Ditmaal plaatst de krant er een foto van het slachtoffer bij.
Over JBL&G
Juridisch Bureau Letselschade en Gezondheidsrecht zet zich al meer dan vijftien jaar in voor slachtoffers van letselschade, en met succes. JBL&G staat bekend als letselschadekantoor dat zich op een zeer persoonlijke manier inzet voor de slachtoffers. Zij luistert naar hun verhaal en neemt hen serieus. Een persoonlijk gesprek is dan ook een cruciaal onderdeel van elke letselschadezaak die JBL&G behandelt.
Naast persoonlijk is JBL&G ook bereikbaar voor iedereen. Met kantoren in heel Nederland is er altijd wel een plek waar het slachtoffer terecht kan. Op het hoofdkantoor in Amsterdam is het elke dinsdag mogelijk om zonder afspraak binnen te lopen voor een vrijblijvend gesprek.
JBL&G werkt onafhankelijk voor letselschadeslachtoffers. Het kantoor maakt géén afspraken met verzekeraars en is niet bang om de wederpartij tegen de haren in te strijken. JBL&G gaat altijd voor de hoogst mogelijke schadevergoeding. Want, zo vindt zij, letselschadeslachtoffers hebben er recht op om te krijgen wat zij verdienen. En daar hoort bij dat hen gratis hulp geboden wordt. JBL&G zal haar cliënten dan ook nooit een rekening sturen. Voor het slachtoffer werkt zij namelijk altijd gratis. Lees hier hoe dat kan!