Op deze pagina vindt u artikelen die Elsevier heeft gepubliceerd over JBL&G. Regelmatig schrijft de pers over zaken die behandeld worden door JBL&G. Omdat er sprake is van een bekende wederpartij. Of omdat de toedracht van de zaak spraakmakend is. Zo heeft ook Elsevier geschreven over een zaak van JBL&G.

Ziggo Dome moet schade valpartij vergoeden

De Elsevier schrijft een stukje naar aanleiding van een zaak van JBL&G: voor de eerste keer keert Ziggo Dome een schadevergoeding uit na de val van een bezoeker. Al vaak zijn er klachten, ongelukken en schadeclaims gekomen door de te gladde vloer van de Ziggo Dome. In deze zaak van JBL&G komt het echter voor de eerste keer tot een schikking.

De cliënt van JBL&G glijdt in 2013 na afloop van het concert Holland zingt Hazes uit op de gladde vloer in de foyer van concerthal Ziggo Dome, waar al eerder over geklaagd werd door andere bezoekers. Door de val loopt ze een schouderfractuur en blauwe plekken op. Ze mis een vakantie met het gezin naar Oostenrijk, is vier maanden uit de running en blijft in de jaren die volgen een zwakke rechterarm houden. Na flink wat juridisch getouwtrek weet JBL&G een schadeclaim voor de cliënt te vorderen.

Volgens de verzekeraar van de pophal voldeed de vloer aan alle veiligheidseisen. Er werden tests uitgevoerd, maar de instantie die dit deed bleek ook de leverancier van de vloer te zijn. Bovendien was er al eerder geklaagd en was bij veel mensen bekend dat de vloer een probleem vormde. Zelfs EHBO-ers gaven aan er rekening mee te houden dat de bezoekers een smak zouden kunnen maken op de vloer.

De hoogte van de schadeclaim die JBL&G wist te vorderen bedroeg 16.000 euro, waarvan 6000 euro staat voor onder andere een vergoeding voor huishoudelijke hulp, medische kosten en verlies aan verdienvermogen. De overige 10.000 euro is smartengeld voor de immateriële schade die het slachtoffer leed.

Over JBL&G

Juristenkantoor JBL&G behandelt zaken van letselschadeslachtoffers en nemen hen het proces van schade claimen uit handen, zodat zij zich kunnen richten op hun herstel. JBL&G doet dit kosteloos: zij zal nooit een rekening indienen bij een cliënt. JBL&G onderscheidt zich als letselschadekantoor op de volgende punten:

  • We werken onafhankelijk van verzekeraars
  • We staan voor een persoonlijke behandeling van onze cliënten
  • We zijn werkzaam in heel Nederland en dus voor iedereen bereikbaar
  • We zijn zeer ervaren: al meer dan 15 jaar zeer succesvol in ons werkveld
  • Onze hulp is en blijft altijd gratis

We staan klaar voor slachtoffers van letselschade, met gratis juridische hulp en advies. Zo doen we altijd ons best om ervoor te zorgen dat het slachtoffer de schadevergoeding krijgt waar hij of zij recht op heeft. Mocht het voor de slachtoffers niet mogelijk zijn om langs te komen op kantoor, dan zorgen we voor een huisbezoek.

Zo hoeven onze cliënten zich geen zorgen te maken of zij geconfronteerd worden met hoge kosten, verstrikt raken in allerlei regels en wetten waar zij niks van weten of zich geïntimideerd zullen voelen door de tegenpartij. JBL&G helpt.

Gratis

Gratis

De juristen van JBL&G werken altijd gratis voor slachtoffers met letsel. Hiervan ontvangt u vooraf een schriftelijke verklaring.

Bij u in de buurt

Bij u in de buurt

Het hoofdkantoor van JBL&G zit in Amsterdam, maar onze juristen werken door heel Nederland. Zij komen graag bij u langs.

Keurmerk

Keurmerk

JBL&G staat ingeschreven in het Register Letselschade. Dit keurmerk staat garant voor onafhankelijkheid en kwaliteit.

Ervaring

Ervaring

Door 15 jaar ervaring bent u met de hulp van JBL&G verzekerd van de maximale schadevergoeding en krijgt u snel een uitbetaling.