JBL&G hecht veel waarde aan een goede waardering van de bij haar in behandeling zijn letselschadeslachtoffers. Om de dienstverlening constant te blijven verbeteren stuurt zij nadat de letselschadezaak is afgewikkeld een enquêteformulier aan de (voormalig) cliënten. We vinden het altijd zeer fijn als deze ingevuld weer retour komen en we doen altijd ons best om eventuele verbeterpunten mee te nemen in onze werkwijze. We zijn er trots op dat onze cliënten zo tevreden zijn en willen dat graag zo houden!

 

 

Ervaringen van cliënten

Bloemen ervaringen van clienten

Bent u benieuwd hoe andere letselschadeslachtoffers de diensten van JBL&G hebben ervaren?
Lees op deze pagina de ervaringen van onze cliënten.

 

 

Voorbeelden uit de praktijk

Dossiers voorbeelden uit de praktijk

En wilt u graag meer weten over de letselschadezaken die wij al behandeld hebben en met succes hebben afgehandeld?

 

Hier vind je voorbeelden uit onze praktijk.

 

JBL&G staat voor:

✓ Deskundige en ervaren letselschadejuristen

✓ Gratis behandeling van de letselschadezaak

✓ Geen lange wachttijd, wij nemen een nieuwe letselschadezaak altijd binnen één werkdag in behandeling

Tevredenheidsonderzoek

Om erachter te komen wat letselschadeslachtoffers als prettig ervaren bij de behandeling van hun letselschadezaak én waarvan zij wellicht vinden wat nog verbeterd kan worden, sturen wij een formulier waarop het slachtoffer een recensie kan schrijven over de behandelaar en behandeling van zijn letselschadezaak bij JBL&G. De recensies plaatsen wij op onze website. Zo kunnen toekomstige cliënten aan de hand van ervaringen van anderen bepalen of ze met ons in zee willen gaan. Want openheid staat hoog in ons vaandel en dat zullen we altijd zo houden.

Voorbeelden uit de praktijk

Bent u nieuwsgierig naar welke zaken wij met succes hebben afgehandeld? Wellicht omdat u zich afvraagt met wat voor zaken we te maken krijgen, of omdat u overweegt onze hulp in te schakelen voor uw zaak? Dan kunt u er hier meer over lezen. De voorbeelden laten zien dat de juristen zich daadwerkelijk inzetten voor de zaak van hun cliënt en zich niet met een kluitje in het riet laten sturen. We zullen er altijd alles aan doen om het letselschadeslachtoffer te laten krijgen waar hij of zij recht op heeft. U leest er voor welke schadeposten een vergoeding kan worden gevraagd en of het smartengeld in Nederland daadwerkelijk zo’n stuk lager is dan in de ons omringende landen. Zo krijgt u een goed beeld van de zaken waar JBL&G zich mee bezig houdt.

Wilt u zelf cliënt worden bij JBL&G? Heeft u een zaak die u wilt laten behandelen door ons? Vul dan het contactformulier in en wij nemen dezelfde werkdag nog contact met u op om uw zaak geheel vrijblijvend te bespreken. Zo komen we er samen achter wat we voor u kunnen doen. Wanneer wij uw zaak in behandeling nemen, dan kost u dat helemaal niets! Wij kunnen namelijk de rekening indienen bij de verzekeraar van de tegenpartij. Zelfs als dit niet lukt, rekenen we voor u geen kosten: dat is dan voor ons risico. U krijgt dit in een brief bevestigd.

Heeft u liever telefonisch contact? Wij staan u graag te woord. U kunt ons ook rechtstreeks bellen op 020-214 9900.